"Wardtaal ontwikkelt beeldspraak."

E. Monné

De klussen die wij aanpakken, variëren van een grondige (her)positionering tot acute vormgevingsvragen. Bij alle visuele communicatie weten onze klanten: Bel Ward. En al is de deadline nog zo strak, we volgen onze methodiek. Zo komen we de gekste beloftes na.

Wardtaal omarmt relevante trends in communicatie, zonder bestaande waarden over boord te gooien. We laten creativiteit niet beperken door media en middelen, we sluiten niets bij voorbaat uit. Zo hebben we in de loop der jaren de meest uiteenlopende dingen gemaakt, zowel fysiek als digitaal. Van campagne tot congres en van visuele identiteit tot interactie-ontwerp. Vaak zet je juist in de combinatie daarvan een compleet beeld van jezelf neer. Die uitdaging gaan we graag aan.

Creatieve concepten behoren tot het domein dat je niet kunt automatiseren of rationaliseren. Soms willen we worden verrast door een idee, geraakt door een metafoor, of gewoon iets tastbaars in handen krijgen. Een onuitwisbare indruk, daar zijn wij constant naar op zoek.

 

Team

Ward Monné

Creative director & founder

Kelly Verhallen

Strategy & design

Tim Zwiep

Graphic designer

Wardtaal werkt samen met:

Wardtaal is een klein team van ontwerpers met een groot netwerk aan professionals, die ons op allerlei terreinen ondersteunen. Want een goed ontwerp is pas succesvol als het goed in praktijk wordt gebracht. Onze vaste leveranciers zijn minstens net zulke vakidioten als wij, dus maken we nóg meer indruk. We zijn ambitieuze ontwerpers, maar ook best aardig en op z’n tijd zelfs een beetje grappig. Voor ontwerpers.